Sıkça Sorulan Sorular

TEKLİF MODÜLÜ

1.   Tekliflerim şablonlarımı istediğim formatta düzenleyebilir miyim?               

İstediğiniz formatta sınırsız şablon oluşturabilirsiniz. Şablonlarınızı Temel Ayarlar>Şablon ayarları üzerinden kolaylıkla oluşturabilirsiniz. Gerektiğinde bu konuda Destek Ekibimizden hizmet alabilirsiniz.

2.    Müşterilerim tekliflerini Pdf olarak çıktı alabilir miyim?

Oluşturulan teklife tıklanarak teklifin görüntülendiği ekranda yazdır butonundan ön izleme yapıldığında  sağ üst köşede bulunan yazdır butonuna tıklayarak çıktı alınmaktadır.

3.   Tekliflerimi link ile müşterime gönderebilir miyim?

Evet tekliflerinizi link olarak gönderebilirsiniz. Teklifin görüntülendiği ekranda bulunan Link Ayarları butonu ile gerekli düzenlemeler yapılarak link gönderilmektedir.

4.   E-posta gönderebilmem için ek bir program almam gerekiyor mu?

E posta gönderiminde ek bir programa ihtiyaç duyulmamaktadır. Workroute içerisinde SMTP yapılandırması yapılarak mail bildirimleri gönderilebilir.

5.   Dövizli teklif hazırlayabiliyor muyuz?

Dövizli teklif hazırlanabilmektedir.

6.   Tekliflerde satır sınır var mı?

Tekliflerde Satır sınırlaması bulunmamaktadır.

7.   Birden fazla firmamız var. Ayrı ayrı tekliflerimizi takip edebilir miyiz?

Ayarlar bölümü içerisinde yer alan Temel Ayarlar>Firma ayarları bölümünden firma tanımlamalarınızı yaparak her firmanıza özel teklif oluşturabilirsiniz.

8.   Teklif linki gönderilen müşterinin Linki görüntüleme sayısını takip edebilir miyiz?

Teklif gönderilen ekranda LİNK AÇILMA LİMİTİ alanından takip edebilirsiniz.

9.   Teklif linkine geçerlilik süresi verilebilir mi?

Teklif gönderilen ekranda LİNK GEÇERLİLİK TARİHİ alanından teklif geçerlilik süresi ayarlanmaktadır.

10. Revize teklifler nasıl takip edilir?

Ana teklifin içerinde yer alan Revizeler bölümünden takip edilebilir.

11. Müşteri verilen teklifi nasıl onaylar?

Teklifleriniz müşterinize link olarak gönderilmektedir. Gönderilen Linkte yer alan Onayla ve Reddet butonları ile müşteri ilgili işlemi gerçekleştirebilir.

12. Onaylanan teklifler nasıl siparişe dönüştürülür?

Teklifin onaylanması ile birlikte sayfanın üst bölümünde çıkan Siparişe dönüştür butonuna tıklayarak işlemi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

13. Teklif link gönderim ayarı nasıl yapılır?

Ayarlar bölümünde yer alan Bildirim ayarları kısmından öncelikle SMPT yapılandırması gerçekleştirildikten sonra Teklif link gönderim şablonunuzu oluşturarak gerçekleştirebilirsiniz

14. Sistemde kayıtlı olmayan ürün için teklif oluşturulabilir mi?

Evet oluşturulabilir. Sistemde kayıtlı olmayan ürünleri teklife satır ekleme aşamasında hızlıca sisteme ekleyebilirsiniz.

SİPARİŞ MODÜLÜ

1. Sisteme sipariş girişi nasıl yapılır?

Siparişler alanından Yeni Sipariş butonuna tıklayarak yeni sipariş kaydı girişi sağlanmaktadır.

2. Tekliften bağımsız sipariş oluşturabilir miyim?

Bir teklife bağlı olmadan sipariş oluşturulabilir.

3. Firmama özel sipariş şablonu oluşturabilir miyim?

Ayarlar kısmında bulunan şablon ayarları alanından siparişleriniz için şablon tasarlanabilmektedir.

4. Siparişe indirim tanımlaması yapabilir miyim?

Hem satır bazında hem de genel toplamda indirim eklemek mümkündür.

5. Siparişe ödeme planı bilgisi girebilir miyim?

Siparişin içerisinde yer alan Detaylar bölümünden ödeme planı seçebilir yada hızlıca yeni ödeme planı tanımlaması yapabilirsiniz.

6. Onaylanan siparişler nasıl faturaya dönüştürülür. Entegrasyon süreci nasıl işler?

Siparişinizin onaylanması ile birlikte sayfanın üst köşesinde yer alan İşbaşı logosuna tıklayarak aktarım tamamlanmış olur.

7. İşbaşına aktarılan siparişlerde düzenleme yapabilir miyim?

İşbaşına faturalandırmak üzere aktarılan siparişlerinizi işbaşı tarafında düzenleyebilirsiniz.

8. Sipariş aktarımı sırasında müşteri kartı aktarımı da gerçekleşir mi?

Müşteri kartınız henüz İşbaşında açık değil ise, sipariş ile birlikte Müşteri kartınızın da aktarımı gerçekleştirilecektir.

9. Sipariş içerisine doküman ekleyebilir miyim?

 Siparişin içerisinde bulunan dokümanlar alanına eklenebilir.

MÜŞTERİ MODÜLÜ

1. Yeni bir müşteri kartını nasıl açabilirim?

Müşteriler modülünde + butonuna tıklayarak yeni müşteri ekleyebilirsiniz.

2. İşbaşı kullanıcısıyım kayıtlı müşterilerimi Workroute içerisine nasıl entegre edebilirim?

Ayarlar>Muhasebe entegrasyonları bölümünde gerekli bilgileri girdikten sonra tek bir tık ile Müşterilerinizi Workroute’a aktarabilirsiniz.

3. Müşterilerle gerçekleştirdiğim faaliyetleri nasıl kayıt altına alabilirim?

Müşteri kartının içerinde yer alan Faaliyetler bölümünde giriş yaparak tüm faaliyetlerinizi kayıt altına alabilirsiniz.

4. Faaliyet kategorilerimi nasıl tanımlayabilirim?

Ayarlar>Parametre Ayarları bölümünden Faaliyet kategorilerinizi tanımlayabilirsiniz.

5. Müşterilerimden elde ettiğim fırsatlarımı nasıl takip ederim?

Müşteriler kısmından fırsat kaydı gireceğiniz müşteriyi seçip içerisinde bulunan alanlardan fırsatlar alanına tıklayıp fırsat kaydı ekleyebilirsiniz.

6. Fırsatlarımdan hızlıca teklif verebilir miyim?

Fırsat içerisinde yer alan teklifler sekmesinden hızlıca teklif oluşturabilirsiniz.

7. Müşteri kartlarına girdiğim notlarda hatırlatma özelliği var mı?

Not ekleme ekranında “HATIRLATICI OLSUN” alanına tıklayarak notlarınıza hatırlatıcı ekleyebilirsiniz.

8. Müşteri sözleşmelerimi kartların içerisine tanımlayabilir miyim?

Müşteri kartının içinde yer alan Sözleşmeler bölümüne tüm sözleşmeleri ekleyebilirsiniz.

9. Aynı VKN/TC ile kayıt yapmaya çalışıldığında sistem uyarı veriyor mu?

Mükerrer kayda izin verilmemektedir.

10. Müşterilerimi nasıl kategorize edebilirim?

Ayarlar>Parametre Ayarları bölümünden Müşteri kategorileriniz oluşturabilirsiniz.

11. Müşteri sorumlusu atayabilir miyim?

Müşteri kartlarının içerisinde yer alan Sorumlu bölümünden atama yapılabilmektedir.

12. Müşteri kartında İlgililer alanı neyi ifade ediyor? İlgili tanımlamasını nasıl yapabilirim?

İlgililer müşterilerinizin çalışanlarından oluşmaktadır. İlgililer sekmesine tıklayarak yeni ilgili tanımlaması yapılabilir. Bir müşteriye birden fazla ilgili eklenebilmektedir.

13. Müşterim için yaptığım işlerde müşterimin de haberdar edilmesini nasıl sağlarım?

 Ayarlar>Bildirim Ayarları bölümünden SMTP yapılandırması ile Müşterilerinize bildirim gönderme servisini kullanabilirsiniz.

14. Müşteri kartlarının içerisine doküman eklenebilir mi?

Müşteriler kartının içerisinde bulunan dokümanlar alanından eklenmektedir.

15. Müşteri kartının içerisinde düzenleme yapabilir miyim?

Müşteri kartı içerisinde düzenleme silme işlemi yapılmaktadır.

İŞLERİM MODÜLÜ

1.    Ekibe iş atamalarını nasıl gerçekleştirebilirim?

İşlerim modülünden + butonuna tıklayarak ekibinize iş atamalarını kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

2.    Ekibe atadığım işler için bildirim almak mümkün mü?

Ekibe atadığınız işler için Bildirim Ayarları>İş Bildirim Şablonlarınızı oluşturarak süreçler hakkında bildirim alabilirsiniz.

3.     Ekibe iş ataması yapmadan önce iş yükü analizi alabilir miyim?

İş planınızı oluşturmadan önce ekibinizin üzerindeki iş yükünü öğrenebilmek için Raporlar Modülünde yer alan İş Yükü raporunu kullanabilirsiniz

4.     Ekip çalışanlarının performans ölçümünü yapabilir miyim?

Ekibe atanan işlerde ekip performansı ölçümleyebilmek için yapılan işlere otomatik zaman kaydı ekleme özelliğini kullanabilirsiniz.

5.     Atanan işlerden alt işler oluşturmak mümkün mü?

Atanan işler için alt iş eklemesi yapmak mümkündür.

6.     Atanan işler için Planlama yapabilir miyim? Yapılan planlamanın hatırlatılması mümkün mü?

Atanan iş ekranınızda yer alan Planlama sekmesinden hatırlatıcılı etkinlik planlamaları oluşturabilirsiniz.

7.     Atanan işlere doküman eklenebilir mi?

Atanan iş ekranınızda yer alan Dokümanlar sekmesinden dilediğiniz dokümanı dosya yada link olarak ekleyebilirsiniz.

8.     Atanan işlerden hızlıca Müşteri teklifi oluşturabilir miyim?

İş listesinde yer alan ilgili işin İşlem kısmında yer alan Teklif ekle sekmesinden hızlıca teklif oluşturabilirsiniz.

GENEL SORULAR

1.    İşbaşı ile entegrasyonu nasıl gerçekleştirebilirim?

Entegrasyon ayarları bölümünde yer alan Entegrasyon Ayarları>Muhasebe Entegrasyonu sekmesinden Entegre olmak istediğiniz ürünü seçip ekranda istenen bilgiler doldurulduktan sonra kolaylıkla entegrasyon sürecinizi gerçekleştirebilirsiniz.

2.    İşbaşı Entegrasyonu ne gibi olanaklar tanımaktadır?

İşbaşı entegrasyonu sayesinde; İşbaşı ürününüzde yer alan Ürün kartları ve Cari kartlarınız Workroute içerisine zahmetsiz bir şekilde aktarılırken, Workroute içerisinde oluşturduğunuz siparişleriniz faturalandırılmak üzere kolaylıkla İşbaşına aktarılmaktadır.

3.    İşbaşı kullanıcısıyım Workroute'dan ücretsiz yararlanabilir miyim?

İşbaşı kullanıcılarına özel olarak 1 kullanıcınız 1 yıl boyunca ücretsiz olarak sunulmaktadır. İlave kullanıcı tanımlaması yaparken ise İşbaşına özel indirimlerimizden faydalanabilirsiniz.

4.    Workroute içerisinde firmama göre özelleştirme yapabilir miyim? Etiket, kategori vb. tanımlamalarımı özelleştirebilir miyim?

Ayarlar>Parametre Ayarları bölümünden Etiket, Kategori, Yetki Grubu, Zorunlu alan, Ödeme planı vb. konularda özelleştirmeler yapmanız mümkündür.

5.    Workroute Bildirim servisini nasıl kullanabilirim?

Ayarlar bölümü içerinde yer alan Bildirim Ayarları ekranından öncelikle SMTP yapılandırmanızı yaptıktan sonra bildirim almak istediğiniz konular için şablonlarınızı hazırlayarak bildirim servisini aktifleştirebilirsiniz.

6.    Kullanıcılarıma göre yetki özelleştirmesi mümkün mü?

Ayarlar bölümünde yer alan Kullanıcı Ayarlarından kullanıcı tanımlamalarınızı yapabilir ve yetkilendirme kısıtlarınızı belirleyebilirsiniz.

7.    Dileğim kadar kullanıcı tanımlaması yapabilir miyim?

Workroute kullanıcı başına çözüm sunan bir üründür. Dilediğiniz kadar kullanıcı satın alabilir ve tek bir ana hesap içerisinden tüm kullanıcılarınızı tanımlayabilirsiniz.

8.    Workroute içerisinden Kur bilgisi takip edebilir miyim?

Ayarlar bölümünün içinde yer alan Temel Ayarlar>Döviz Türü bölümünden kur ayarlarını yapılandırabilir, Ana ekranınıza Kurlar dashboardunu ekleyerek anlık olarak kur takibi yapabilirsiniz.

9.    Ekibim içerisindeki iş planlamalarını ortak bir takvimde görüntülemem mümkün mü?

Workroute içerisinde yer alan Takvim modülümüzde ekibinizin planlamalarını takip edebilir, ortak takvim oluşturabilir ve hatırlatıcılı etkinlik planlamaları oluşturabilirsiniz. Planlamalarınızdan ekipte kimlerin haberdar olmasını istiyorsanız filtrelendirme uygulayabilirsiniz.

10.    Firmamız için doküman havuzu oluşturabilir miyiz?

Dokümanlar modülünü kullanarak dilediğiniz dokümanı dosya yada link şeklinde Workroute içerisine kaydedebilirsiniz. Dokümanlarınızın ekibinizden kimler tarafından görüntülenebilmesini istiyorsanız sınırlandırma yapabilirsiniz.

FIRSAT MODÜLÜ

1.  Satış fırsatlarımı nasıl takip edebilirim?

Müşterilerinizden elde ettiğiniz tüm satış fırsatlarınızı Workroute içerisinden Fırsatlar modülünü kullanarak takip edebilirsiniz.

2.   Bir fırsat girişi yaparken nelere dikkat etmeliyim?

Yeni Fırsat ekle alanında yer alan bilgilerin eksiksiz ve hatasız doldurulması Fırsatlarınızı takip edebilmeniz açısından önemlidir.

3.Fırsatlar içinde yer alan gerçekleşme olasılığı ne anlama gelmektedir?

Giriş yapılan ilgili fırsat için satışa dönme olasılığını ifade eder.

4.Fırsat Durum tanımlamalarını nasıl yapabilirim?

Ayarlar > Parametre Ayarları > Fırsat Tanımları alanını kullanarak yapabilirsiniz.

5.Fırsatlarımı nasıl kategorize ederim? Fırsat etiketlerini nasıl tanımlayabilirim?

Ayarlar > Parametre ayarları bölümünden kategori ve etiket tanımlamalarınızı yapabilirsiniz.

6.Fırsatlarda yer alan KANBAN yapı ne işe yarar, nasıl kullanılır?

Fırsatlar alanında bulunan KANBAN yapısı ile sürükle bırak yöntemi ile daha kolay bir şekilde yönetebilir ve zaman kaybı yaşanmaz.

7.Fırsatlarımdan hızlı teklifler oluşturabilir miyim?

Yeni bir fırsat girişi yaptıktan sonra ilgili fırsatın işlem sekmesinden yararlanarak hızlıca yeni teklif oluşturulabilir.

8.Fırsatlarıma Not ekleyebilir miyim?

Not ekleme işlemi yapılmaktadır.

9.Fırsatlarıma Doküman ekleyebilir miyim?

Fırsatlar alanına doküman eklenmektedir.

10.Fırsatlara faaliyet eklemesi yapabilir miyim?

Oluşturulan fırsatın içerisinden faaliyet eklenmektedir.

FAALİYETLER MODÜLÜ

1.Faaliyet nedir? Faaliyet girişi nasıl yapılır?

Müşterilerle gerçekleştirilen tüm temaslar faaliyetler altında toplanmıştır. Firmanıza özgü faaliyet kategorilerinizi tanımlayarak müşterilerle gerçekleştirilen tüm faaliyetleri sisteme kaydedebilirsiniz. Faaliyet modülünün içerisinden ya da Müşteri kartlarınızın içerisinden yeni faaliyet ekleme özelliğini kullanabilirsiniz.

2.Faaliyet kategori ve etiketi nasıl tanımlanır?

Ayarlar > Parametre Ayarları >  bölümünden her modüle özgü kategori ve etiket tanımlamalarını yapabilirsiniz.

3.Faaliyetlerime Not ekleyebilir miyim?

Faaliyetler alanına not eklenebilmektedir.

4.Faaliyetlerime Doküman ekleyebilir miyim?

Faaliyetler alanına doküman eklenebilmektedir.

SÖZLEŞMELER

1.Müşterilerime ait tüm sözleşmeleri Sisteme girebilir miyim?

Müşteriler kısmında bulunan sözleşmeler alanına müşterinin tüm sözleşmelerin sisteme kaydı sağlanabilir. Satış modülünün altında yer alan Sözleşme bölümünden de sözleşme girişi yapmak mümkündür.

2.Sözleşmenin içine PDF eklemek mümkün mü?

Sözleşme içerisine birden fazla pdf eklenebilir.

3.Sözleşmelerim için Detaylı Sözleşme analizi alabilir miyim?

Satış modülünün altında yer alan Sözleşmeler kısmından ilgili sözleşmeye ait analiz alınabilmektedir.

ÜRÜNLER

1.Ürünlerimi tek tek Workroute içerisine eklemem gerekir mi? İşbaşında yer alan ürünlerim Workroute içerisine aktarılacak mı?

İşbaşı entegrasyonu manuel kayıt yapmadan verilerin otomatik olarak aktarımını sağlamaktadır. İşbaşında kayıtlı olan Müşteri ve Ürünleriniz entegrasyon sayesinde dakikalar içerinde Workroute’a aktarılmaktadır. Dilerseniz manuel kayıt yapmanız da mümkündür.

2.Ürünlerin içerisine görsel ekleyebilir miyim?

Ürünler içerisine görsel eklenebilmektedir.

3.Ürünlerime Not ve Doküman ekleyebilir miyim?

Ürünler içerisine not ve doküman eklenebilmektedir.