Takvim ve Etkinlik Yönetimi

Takvim modülü ile ekibinizle randevularınızı, toplantılarınızı veya etkinliklerinizi ortak yönetebilirsiniz. Ortak takvim yönetimi sayesinde şirket içinde planlama yapmanız çok daha kolaydır. Ortak takvim kullanımı ile ekip ve iş yoğunluğunuzu anlık görüntüleyebilirsiniz.  

Neler Yapabilirim?

  • Sınırsız etkinlik ekleyebilirsiniz,
  • Etkinliklere hatırlatıcı ekleyebilirsiniz,
  • Etkinliği kimlerin görüntüleyeceğini belirleyebilirsiniz,
  • Etkinliklerinizi diğer modüllerle ilişkilendirebilirsiniz bu sayede müşteri, fırsat, iş bağlantılarını tutabilirsiniz,
  • İş maddelerine etkinlik ekleyebilirsiniz,
  • Etkinlikleri sms veya e-posta ile bildirim alabilirsiniz,
  • Kullanıcılara göre filtreleme yapabilrsiniz,
  • Tarih aralığına göre filtreleme yapabilirsiniz.