Müşteri Portalı

Müşterileriniz destek taleplerini telefon veya e-posta ile iletiyor olabilir. Bu durumda “Hangi müşteriniz ne zaman talepte bulundu, talebin durumu nedir, şu an bir kişi bu talep ile ilgileniyor mu?” gibi birçok konuyu geri bildirimler ile almanız gerekmektedir. Eğer müşteri portalı kullanmıyorsanız bu bilgilerin her birine ulaşmak için ciddi bir telefon veya e-posta trafiğine katlanmanız gerekiyor.

Müşterileriniz sizin vereceğiniz veya kendi tanımlayacakları kullanıcı bilgileri ile portala giriş yapabilirler. Portal üzerinden talep iletebilirler. Destek talepleri anında destek modülüne düşecektir ve ilgili kişi talep ile ilgili işlemlere hemen başlayabilir.

Nasıl çalışıyor? Özellikleri Neler?

  • Destek portalı, sınırsız kullanıcı içerir. Enterprise paket kullanan tüm müşterilerimiz ücretsiz olarak müşteri portalına sahip olabilirler.
  • Müşterinizin portala kaydolmak için, kayıt ol seçeneğini tıkladıktan sonra vergi numarasını girmesi yeterlidir. Müşteri kartı ile eşleştirme yapar ve anında giriş sağlayabilirler.
  • Müşteriniz ve destek veren çalışanınız canlı sohbet yapabilirler.
  • Destek talebi oluşturulduğunda süreci anında görüntüleyebilir, hangi aşamada olduğunu takip edebilirsiniz.
  • Destek taleplerinize doküman ekleyebilir, ihtiyacınız olan dokümanı portal üzerinden indirebilirsiniz.
  • Destek talebi oluşturduğunuzda ekran görüntüsü, hata mesajı vb. ekli dosya ekleyebilirsiniz,
  • Her aşamada e-posta ve sms ile bilgilenirsiniz.

Her Adımdan Anında Haberdar Olun!


Tarihçe Özelliği ile Destek Süreçlerini Ölçebilirsiniz!

Destek kayıtlarının oluşturulma aşamasından, kapatılma sürecine kadar tüm zaman bilgilerini ve hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Destek kayıtlarının toplam açık kalma süresini anlık olarak görebilirsiniz. Ne zaman açıldığını, ne  zaman tamamlandığını ve kapandığını takip edebilirsiniz. 

Destek süreçlerinde zaman kayıtlarının verilmesi, destek performanslarınızın ölçülmesi açısından da önemlidir. Hem ekibinizin performansını ölçebilir, hem de herhangi bir itiraz durumunda müşterinize anında detaylı bilgi verebilirsiniz.