1- Teklif detayında sol menüye Tarihçe kısmı eklenmiştir.
2- Widget sayfasına butonla erişim sağlanmıştır.
3- Teklif modülü eklenmiştir.
4- Parametre ayarlarında tab ismi numaralandırma şablonu olarak değiştirildi.
5- Yeni şablon eklenirken tür isimlerinde güncelleme yapıldı.
6- Müşterileri excel'e aktarırken açıklama alanının da aktarılması sağlandı.
7- Faaliyet formuna müşteriden sonra kişi bilgisi seçimi eklenecek.
8- Fırsatlarda doküman eklendiğinde, doküman tabında kalması sağlandı.
9- Parametre ayarları altındaki numaralandırma şablonuna Teklif, Sipariş ve Fatura türleri eklendi.
10- Kullanıcı paremetrelerine destek zaman kaydı giriş parametresi eklenmiştir.
11- Takvime etkinlik eklendiğinde tarih ve saat bilgisi ile ilgili güncelleme yapılmıştır.
12- Teklif eklerken müşteri ve kişi eklenmesi sağlandı.
13- Fırsat düzenleme sayfasındaki ilgili kişi alanını müşteriye göre gelmesi sağlandı.
14- Müşteri kartında detay ile ilgili güncelleme yapılmıştır.
15- Sözleşmedeki detay açıklamanın zorunlu olması kaldırılmıştır.
16- Faaliyet görmeyen fırsat raporlarına "Faaliyeti olmayan fırsatları getir" filtresi eklendi.
17- Portal kullanıcısı oluştururken otomatik şifre oluşturma özelliği aktif edildi.
18- Müşteri zaman kaydı raporlarına, destek kayıtların da girilen zaman kayıtları da çekildi.
19- Portal'dan destek kaydı girişi yapıldığında belirtilen mail adresine mail gitmesi sağlandı.
20- Alt iş oluşturma formundan öncelik, planlama tarihi, tahmini süre kaldırılmıştır. Kategori, atanan, etiket, takipçi sıralaması yapılmıştır.
21- İş Raporları > İş Süreç Raporuna Atanan, Proje, Müşteri filtre değeri eklenmiştir.