1- Görev uygulaması eklenmiştir.
2- Bildirim ayarlarına görev bildirim şablonları eklenmiştir.
3- Teklif modülünde fiyatı olmayan ürün eklendiğinde sistem hata veriyordu. Sorun giderildi.
4- Görevler tamamlanan, devam eden, gecikmiş görevler olarak 3'e ayrıldı.
5- İki Tarih Arası Destek Analizi raporunda toplam gelen destek sayısı, tamamlanan destek sayısı , kapanan destek sayısı , red destek sayısı olarak revize edilmiştir.
6- Görev ataması yapıldığında bildirim gönderilmesi sağlandı.
7- Dashboard da güncelleme yapılmıştır.
8- Kanban destek yapısında yapılıyor konumuna alınan desteklerde bildirim gitmiyordu. Düzeltildi.
9- Zorunlu alanlar ile ilgili güncelleme yapıldı.
10- Saat bazlı genel destek analizinde ki hatalar giderildi.
11- Alt iş eklerken açıklama alanının boş geçilememesi ile ilgili bildirim çıkması sağlandı.
12- Kullanıcı bildirim ayarlarının profile taşınması ve kullanıcının değiştirebilmesi sağlanmıştır.
13- Dashboard da kullanıcıya özel destek, iş ve görevlerin detayının görüntülenmesi sağlanmıştır.
14- Notlarda kimler görsün seçimi yapıldığında hatırlatıcı da da seçilen kişilerin mail adreslerinin gelmesi sağlanmıştır.
15- Widget ekleme ile ilgili güncelleme yapılmıştır.
16- İzin durum değişiklikleri ile ilgili güncelleme yapılmıştır.
17- Saatlik izin girilmesi sağlanmıştır.
18- Raporlar yetkiye bağlanmıştır.