1- İş Raporları > Zaman Kaydı Raporlarında Atanan ve proje filtresi eklenmesi sağlandı.
2- Destek detayında müşteriye ait konuşmaların farklı renkte görüntülenmesi sağlandı.
3- İlgili kişi bilgisi kullanım dışı aktif/pasif yapılabilmesi düzenlendi.
4- Fırsat eklerken açılan formda fırsat kodu, açıklama ve müşteri bilgisi getirilmiştir.
5- Destek kaydı tamamlandığında zaman kaydı formunun açılması sağlandı.
6- Fırsatlarda müşteri ünvanına göre arama yapılması sağlandı.
7- Müşteri listesine son girilen faaliyet bilgisi eklendi.
8- Teklif detayında e-posta gönderimi üst taba buton olarak eklendi.
9- Faaliyetler raporundaki analizlere toplam satırı eklendi. Faaliyet kategori analizinin tarihe göre filtrelenmesi sağlandı.
10- Zaman kaydı raporlarına "Sözleşmelere Göre Zaman Kaydı Raporu" eklendi.
11- Satış fırsat ve faaliyetlere kullanıcı giriş yaptığında sadece kendi fırsatlarını görsün veya tüm fırsatları görsün diye yetkilendirme yapılmıştır.
12- Teklif içerisinde yeni satır eklerken satır tutarının görünmesi sağlanmıştır.
13- Alt iş eklemedeki detay açıklamanın açık gelmesi sağlandı.
14- Sözleşme süresi biten sözleşmelerin bildirim olarak gönderilmesi sağlandı.
15- Teklif detay ekranına ve müşterinin görüntüleyebileceği detay ekranına Not ekle ve Revizyon iste butonları eklenmiştir.
16- Portal'dan talep oluşturulduğunda tanımlanan mail adresine mail gönderilmesi sağlandı.
17- Proje kartlarında harcama girişi yaparken kurun 1 gelmesi sağlanmıştır.
18- Fırsatlar modülünde kolonda son faaliyet türü, faaliyet tarih ve saati görünmesi sağlandı.
19- Destek ve işler browserındaki müşteri isminin bold olması sağlandı.