1- İşlerim modülünde atanan kişi kısmındaki departmana göre gruplama kaldırılmıştır.
2- Projeye ve müşteriye bağlı iş eklerken detayların girilmesi güncellenmiştir.
3- Sözleşme raporları yetkiye bağlanmıştır.
4- İki Tarih Arası Destek Analizinde güncelleme yapılmıştır.
5- Tavsiye et özelliği ile ilgili çalışma yapılmıştır.
6- Demo hesapların süre bitimi ile ilgili çalışma yapılmıştır.
7- İş tamamlandığında geçen sürenin otomatik olarak zaman kaydına yazması sağlanmıştır.
8- Kişiler filtresine müşteri kategorisi ve müşteri etiketi eklenmiştir.
9- Faaliyet görmeyen müşteri raporunda düzenleme yapılmıştır.
10- Raporlardaki buton yapısı güncellenmiştir.
11- Rapor filtreleri ile ilgili çalışma yapılmıştır.
12- İzin onaylamanın mail üzerinden kontrolü sağlanmıştır.
13- Teklif analizi rapor tasarımı yapılmıştır.
14- Görevlerim widgetında güncelleme yapılmıştır.
15- Takvime kategori eklenmesi sağlanmıştır.
16- Notlar modülündeki hatırlatıcının kimler görsün de seçili olan kişilere hatırlatması sağlanmıştır.
17- Destek kanban yapısındaki durum değişikliği ile ilgili olan hata giderilmiştir.
18- Ön muhasebe entegrasyonunun analizine başlanmıştır.
19- Teklif açılma limitinin default olarak 10 gelmesi sağlanmıştır.
20- Teklif vade tarihinin ödeme planından hesaplanması sağlanmıştır.